zoeken
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?
Nadat u de bestelling hebt geplaatst ontvangt u gelijk een email met hierin uw bevestiging.

Indien u de bevestiging niet hebt gekregen:
Controleer het emailadres dat u hebt opgegeven.                                                                           
Controleer of de email in uw spam terecht is gekomen?
Neem contact met ons zodat wij uw bestelling kunnen nakijken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Stuur ons een email met daarin als onderwerp “annulering”. Indien het artikel nog niet is verzonden, annuleren we de verzending en storten het aankoopbedrag naar uw terug. Indien de bestelling al verzonden is, volgt u de retourprocedure.

Hoe verloopt de verzending?
Zodra we uw betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen met PostNL naar het door u opgegeven afleveradres verstuurt. Kijk voor meer informatie en voorwaarden omtrent bezorging door PostNL op PostNL.nl. Wij hebben na overdracht van het pakket aan PostNL geen invloed op de bezorging.

Kan ik een alternatief bezorgadres opgeven?
Ja, bij het invoeren van uw gegevens kunt u een ander adres voor levering van je bestelling opgeven.

Hoe kan ik het artikel retourneren?
Wanneer het artikel niet naar wens is kunt u het artikel binnen 14 dagen na aankoop retourneren.  Uiteraard mag het artikel  niet gebruikt zijn of zodanig behandeld zijn dat het artikel door ons niet meer als nieuw kan worden beschouwd. Om te retourneren, stuurt u ons een email naar  info@bosfornuizen.nl . Meld duidelijk welke reactie u van ons verwacht (levering ander artikel, terugstorten aankoopbedrag). De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Wanneer we het artikel in de originele verpakking en in goede orde hebben ontvangen, maken we het aankoopbedrag binnen 10 dagen naar u over. Bos Kookwinkel is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom het postagentschap altijd naar een track & trace en bewaar deze goed tot u het retourbedrag hebt ontvangen, dan kunnen er geen misverstanden ontstaan.

Hoe kan ik een artikel ruilen?
Stuur een email naar info@bosfornuizen.nl,  en stuur het in de originele verpakking retour. Ook afgeprijsde artikelen kunnen worden geruild.  Wij versturen het ruilartikel z.s.m. nadat we het artikel in de originele verpakking en in goede orde van u retour hebben gekregen. De kosten voor het retourneren en het verzenden van het gewenste artikel zijn voor u. Uiteraard mag het artikel niet worden gebruikt of zodanig behandeld zijn dat het artikel door ons niet meer als nieuw kan worden beschouwd. U kan het artikel ook in onze winkel komen omruilen.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen?
Wij doen ons uiterste best om de bestellingen  zo zorgvuldig mogelijk te verwerken. Indien u toch een verkeerd artikel hebt ontvangen, kunt u dit op onze kosten retourneren. Stuur ons hierover een email naar info@bosfornuizen.nl . Stuur het artikel in de originele verpakking terug naar het retouradres. Na ontvangst van het geretourneerde artikel, krijgt u zo spoedig mogelijk van ons het juiste artikel toegestuurd.

Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met iDEAL. iDEAL is online betalen via internetbankieren. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u u niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Zie www.ideal.nl/consument voor meer informatie. Heeft u een vraag over betalen neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?
Aflevering in Nederland, België of Duitsland:

Bij een bestelling van € 75,00 of meer, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Beneden dat bestelbedrag brengen wij u als bijdrage in de verzendkosten slechts € 5,-- in rekening.

Enkele producten, zoals bijvoorbeeld volumineuze artikelen, hebben eigen verzendkostenregelingen. Waar van toepassing wordt dit dan duidelijk vermeld.

Aflevering in andere landen:
Wij kunnen in principe wereldwijd leveren. Voor ieder land gelden specifieke verzendtarieven.

Neem voor betaalwijzen, verzendwijzen en verzendtarieven even contact met ons op.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden kunt u vinden onder de rubriek Algemene voorwaarden.

Terug